בלוג
רוב הפוסטים נכתבו במקור בפייסבוק, כי זה הטבעי שלי. לכן הכתיבה היא יותר "פייסבוקית" ופחות "בלוגית". ואם בא לכם לקרוא אותי בפייסבוק – בואו בשמחה!
רוצים לקרוא לפי קטגוריות?
שאלות ששואלים אותי הרבה
מה הכוונה אפיון אתרים? מה את בעצם עושה? אני עושה תוכניות לאתרים לקראת בניה. כמו תכנית אדריכלית שעושים כשרוצים להקים מבנה חדש. מגיעים אלי ארגונים
תהליך אפיון אתר (כמעט מלא) – לצפיה
אחרי שכתבתי המון מילים על מה זה בדיוק אפיון, הגיע הזמן פשוט להראות את זה. כמאמר הפתגם – סרטון אחד שווה אלף מילים. אז הקלטתי
תנועת הקיבוץ הדתי – תיעוד (כמעט מלא) של תהליך האפיון
כבר זמן מה בא לי לכתוב על תהליך אפיון מלא שאני עושה עם לקוח. לא רק אנקדוטות נחמדות כמו שאני מעלה מידי פעם, אלא ממש
פותרת פלונטרים
לפני כמה ימים פנתה אלי מעצבת שמתמחה בסטארט-אפים. שכבר על זה היא מצאה חן בעיני – יש לי חיבה מיוחדת לנותני שירות שמתמחים בנישת לקוחות
איך נהייתי מאפיינת אתרים?
עולם בניית האתרים הוא עולם נהדר. הוא מלא באנשים נהדרים ומוכשרים, מלא יצירתיות והתפתחות תמידית, זה עולם דינמי ורענן שמשלב בתוכו תחומים נהדרים – עיצוב,
למה אני לא עובדת עם שאלון אפיון
פגישת אפיון ראשונה עם לקוחות חדשים. אני שואלת המון שאלות על העשיה של הארגון, מבקשת להבין אותה לעומק, שואלת עוד ועוד שאלות חידוד, ותוך כדי
טיפ קטן למנהלי פרויקטים של בניית אתרים בארגונים גדולים
הסרטון שהכנתי פה הוא די נישתי – הוא מיועד לבוני אתרים ולאנשים שיש להם נגיעה באתרים בעבודה שלהם (ניהול / תפעול / שיווק / תוכן
הקצאת הנדל"ן בדף הבית של אתר כביש 6
אני מאד אוהבת את כביש 6. (אם אתם קוראים אותי בפייסבוק אז אתם מן הסתם כבר יודעים את זה… כתבתי שם לא מעט על הקטע
על אפיון ועל מוות
לפני כחצי שנה אפיינתי אתר לעמותה. סיימנו את האפיון, אבל הלקוחות לא התקדמו לשלב הקמת האתר. היה לי חבל, אבל זה קורה. לפעמים ארגונים עמוסים
מיתוסים שגויים באפיון אתרים ו-UX – חלק א
כשאפיון האתר נעשה בצורה לא טובה, לא מרגישים את ההשפעה של זה מיד. עיצוב האתר יכול להיות מעולה ומרשים והוא יסתיר טוב טוב את הפרטץ׳
מיתוסים שגויים באפיון אתרים ו-UX – חלק ב
איזה עוד מיתוסים שגויים קיימים ביחס לאפיון ו-UX? אחרי שבפוסט הקודם דיברנו על ״מיתוס השניות״ ו״מיתוס הקליקים״, בואו נדבר על מיתוס ״אבל אמאזון עושים ככה".
אפיון אתר לסוכנות דיגיטל, ולעוד סוכנות דיגיטל…
לאחרונה אפיינתי אתרים לשתי סוכנויות דיגיטל, באותה תקופת זמן פחות או יותר. עכשיו, סוכנויות דיגיטל די עושות את אותו דבר – קמפיינים דיגיטליים, SEO, נכסים
פיצוח האפיון – אתרים שונים דורשים יכולות שונות
אני עובדת עכשיו על שני פרויקטים במקביל: אפיון אתר ההסתדרות הרפואית, ואפיון מיזם דיגיטלי בתחום גיוס תרומות. זה שילוב שקורה הרבה. כי יש משהו משותף
כשאמרתי ללקוח "אין לי אמון בהצעה שלך"
לאחרונה אפיינתי אתר לחברת השקעות בוטיק, שמנהלת השקעות בזהב. אחרי שיחת מיפוי עשיה ראשונה עם הלקוח, חילקתי את המשקיעים הפוטנציאליים שלנו לשני סוגים: 1. אלו
"חשיבה מפתית" בתהליך אפיון אתר
אחד ה-side effects הכייפים שיש לי מללמד את קורס האפיון שלי, זה שלפעמים השאלות של המשתתפות גורמות לי לשים לב לדברים שאני עושה בתהליכי אפיון
מיפוי עשיה – באפיון אתר עמותת לה"ב
רומי הגיעה אלי עם בקשה ברורה: תעזרי לי לעשות סדר בעשיה שלנו. רומי ממנכ״לת את עמותת לה״ב, שזו העמותה למען הפגים בישראל. ״האתר שלנו לא
בהלת ההנעה לפעולה
בשנים האחרונות יש לי תחושה שעולם הדיגיטל נכנס לטנטרום של הנעה לפעולה. ראו למשל את התמונה המצורפת: נכנסתי לאתר מסוים דרך חיפוש בגוגל, ואיך שהאתר
"חדר טראומה"
יצא לי כבר כמה פעמים, באתרים שאפיינתי, לאפיין דף מסוג ״חדר טראומה״. חדר טראומה זה משהו שיש בחדרי מיון, שמיועד למי שמגיע למיון במצב קריטי
אפיון אפליקציית RoadTrip
לאחרונה סיימתי לאפיין אפליקציה.זה די נדיר לי לאפיין אפליקציות – ההתמחות שלי (והאהבה שלי) היא אתרים. אבל מידי פעם מגיעות אפליקציות, ואם הפרויקט נשמע לי
אפיון אתר קידום
אתמול סיימתי פרויקט אפיון אתר עם קידום. האלה של הפסיכומטרי וההשלמת בגרויות, והאלה עם הסלוגן המעולה שאהבתי הרבה לפני שהתחלתי לעבוד איתם – לך תצטיין.
הנעה לפעולה – מיתוס מקודש?
יש איזה כותב תוכן שיווקי שאני עוקבת אחריו באינסטגרם. לרוב הוא מעלה תוכן טוב ומעניין, אבל אתמול הוא העלה פוסט שממש לא מצא חן בעיני.
לייצר לגולש חוויה הוליסטית ואינטראקטיבית – באיזה מחיר?
כמה שבועות אחרי שסיימנו אפיון, הלקוחה ביקשה ממני לפגוש את בונה האתרים שהיא שוקלת לקחת לפרויקט. גם כדי שאתרשם ממנו מקצועית, וגם כדי שנכיר, נדבר
אפיון האתר… שלי!
בשבועות האחרונים אני עובדת על פרויקט אפיון ממש מעניין – אפיון האתר שלי! כן, אני מאפיינת אתרים ועד עכשיו לא היה לי אתר. לא בכוונה,
אפיון האתר של מוניקה פורמן – מדריכת דיבייט
הרבה פעמים קורה לי שאני לא אוהבת את העיצוב שנעשה לאתרים שאפיינתי. שאני מקבלת לינק לאתר חדש שהוקם על פי אפיון שלי, פותחת אותו בסקרנות
אפיון אתר פרשה ואישה (ימימה מזרחי)
לפני הרבה שנים, כשהייתי בחורה חרדית בת 27 בערך (כן, רווקה זקנה ממש ממש), וגרתי בירושלים ועשיתי שבתות עם חברות – שבת אחת מישהי הביאה
אפיון אתרי מכוני הלכה
טוב, זה סיפור קצת אישי: לפני כמה ימים הסתכלתי על רשימת הלקוחות אפיון שלי, וניסיתי למצוא דברים משותפים ביניהם. וקלטתי שיש לי ארבעה מכוני הלכה.
כשאפיון האתר מוזיל את עלות הפיתוח
בדרך כלל כשאני מדברת על אפיון, אני מציגה אותו כמוצר פינוק. מוצר שהוא לא חובה – הרי אפשר ללכת לבונה אתרים שיעשה את האפיון בילד-אין
כן, אנשי שיווק מגזימים בהערכת יכולתם לשלוט בגולשים
הסיפור של Liad Klein הוא סיפור מאד יפה: היא יצאה לעצמאות לא מזמן, הקימה עסק שמבוסס על תחביב אישי שלה ושל בן זוגה (OH MY
איך מתוך תהליך אפיון – נולדה שיטה חדשה
באפיון אתר אנחנו בדרך כלל עושים סדר במה שכבר קיים, לא מייצרים משהו חדש. אבל זה סיפור על תהליך אפיון שהוליד דבר חדש. דבר שלא
איך לספר את הסיפור של עמית מ"ניסן נתיב"?
לפני כמה ימים סיימתי תהליך של אפיון אתר חדש עבור סטודיו למשחק ניסן נתיב. זה היה מרתק ומאתגר ואני מקווה שבקרוב אוכל להראות לכם את
מטופל חדש בקנאביס: אוהבים פרסונות? הפוסט הזה בשבילכם
משהו מיוחד שעשיתי באפיון האתר של יוניבו, חברת קנאביס ישראלית: דף ייעודי למטופל חדש. בתחילת העבודה יוניבו הגדירו את הקשר עם הלקוחות כערך שחשוב מאד
מערכת היחסים שנרקמת עם הגולשים כבר בתהליך האפיון
לפני כמה ימים, לקוח שסיימתי לאפיין לו אתר לפני זמן מה שלח לי את סקיצת העיצוב של דף הבית של האתר. אתרים שסיימתי לאפיין הם
על לקוחות שצריכים "דחוףף" ועל העדפות שלנו כנותני שירות
לאחרונה היתה לי לקוחה לאפיון אתר קטן. היא שפית ומדריכת סיורים קולינריים, עובדת בלוקיישן מאד קולינרי ומיוחד, ותיקה בעסק. היא רצתה להקים אתר חדש לשירותים
למה אני אוהבת להיות מאפיינת – סיבה #254
כשהתחלתי לעבוד כמאפיינת אתרים זו לא היתה החלטה מסודרת. הייתי בתקופה של שינוי, אנשים שהכירו אותי ביקשו ממני שאעזור להם לאפיין את האתרים שלהם ואני
אפיון אתר מכון צומת – תפריט ראשי שהוא יצירת פאר
אתמול סיימתי פרויקט אפיון עם אחד הלקוחות הכי כיפיים שהיו לי: מכון צומת. אם אתם דתיים אתם בטח מכירים את מכון צומת, אם אתם לא
תמ״א 38 או פינוי בינוי
״את ממליצה על תמ״א 38 או פינוי בינוי?״ את השאלה הזאת שאלה אותי לפני כמה ימים מנכ״לית של אירגון שמייצר ומפיץ תוכן בתחום מסוים, במהלך
על פייסבוק, ממלכתיות, קונפליקט, ולקוחה אחת מקסימה
״אני מעריכה מאד את הדרך שלך, ומסכימה עם הרבה דברים שאת כותבת. אני רק רוצה להפנות את תשומת ליבך לזה שיש לך בפייסבוק הרבה בעלי
לאפיין אתר ללקוחה 'פרויקטורית' – דבש נגוהות
לכבוד שמרית יצרתי פרסונה חדשה בפרויקט מיפוי הלקוחות שלי לפרסונות: ״הפרויקטורית״. שמרית היא הפרויקטורית המושלמת. ולי יש חולשה לפרויקטורים טובים. אולי כי ניהלתי פרויקטים בעצמי
"הרגשנו שלקחנו את האתר לפסיכולוגית"
״הרגשתי שלקחנו את האתר לפסיכולוגית״. את המשפט הזה אמרה לי מנכ״לית של אירגון ממש חמוד, אחרי פגישת האיפיון הראשונה שהיתה לנו על אתר האירגון. ואני
אפיון אתר לפרסונת "היזם"
זוכרים שאני אוהבת לחלק את הלקוחות שלי לפי פרסונות? אז תום ווגנר הוא לקוח מסוג ״היזם״. ״היזם״ (או בשמה המלא ״היזם הדיגיטלי״) זו פרסונה חדשה
אפיון דף נחיתה – בשיטת "שטחי הנדל"ן"
בדרך כלל לא באים אלי לאפיין דפי נחיתה. דפי נחיתה נחשבים למוצר פשוט שלא מצריך אפיון, או שעושים לו אפיון ״על הדרך״ תוך כדי הבניה.
פגישת אפיון במזקקת Thinkers Distillery
לפעמים דרך לקוחות אני פוגשת את ההרהורים שלי על החיים. וזה כיף לי. השבוע הייתי בפגישת אפיון אצל חבורת אנשים מיוחדים בירושלים, שהקימו מזקקה של
אפיון אתר לפרסונת "המתוכנן"
זוכרים את הפרסונה ״המיואש״? זה שמגיע אלי לאפיון אתר כשהוא בפוסט-טראומה? אז הפרסונה ״המתוכנן״ הוא בדיוק ההפכי שלו. המתוכנן מגיע אלי לפני שהוא התחיל לבנות את
אפיון אתר לפרסונת "המיואש"
לפני כמה ימים שאלה אותי חברתי אפרת אייל מי הפרסונה של שירותי האפיון שאני נותנת. פרסונה זה אפיון דמות. כלומר זו דרך לאפיין את הלקוחות
על תשוקה, ועל מערכת הוראת אנגלית לילדים חרדים
מאז שהפסקתי לבנות אתרים והתחלתי לפלס לי דרך חדשה בחיים המקצועיים, אחד הערכים ששמתי לי זה לעבוד מתוך "בא לי", מתוך כיף. ליצור את הדרך