מטופל חדש בקנאביס: אוהבים פרסונות? הפוסט הזה בשבילכם

משהו מיוחד שעשיתי באפיון האתר של יוניבו, חברת קנאביס ישראלית: דף ייעודי למטופל חדש.

בתחילת העבודה יוניבו הגדירו את הקשר עם הלקוחות כערך שחשוב מאד שישתקף באתר. אז אחת הדרכים בהן בחרנו לבטא את הערך הזה, היתה להגדיר דף יעודי באתר למטופלים חדשים. כלומר, אנשים שהם חדשים בעולם הקנאביס, בתולי-קנאביס, שהרגע קיבלו רישיון רפואי וכל העולם הזה חדש וזר להם, והם בקטע של "מאיפה לעזאזל מתחילים לתקוף את זה".

מצורפת סקירה קצרה בוידאו של הדף, ושל השיקולים שהיו לנו באפיון שלו.

אני אוהבת את הדף הזה כי הוא אחד המימושים היפים של עיקרון הפרסונות, שיצא לי לעשות לאחרונה : )

(הערה מינואר 2024: החברה נמכרה והתמזגה לחברה הרוכשת, והאתר נסגר, לכן לצערי אין לינק לאתר)

עוד תכנים מעניינים בבלוג

דרך העבודה שלי

תהליך אפיון אתר (כמעט מלא) – לצפיה

אחרי שכתבתי המון מילים על מה זה בדיוק אפיון, הגיע הזמן פשוט להראות את זה. כמאמר הפתגם – סרטון אחד שווה אלף מילים. אז הקלטתי

מחשבות על אפיון

בהלת ההנעה לפעולה

בשנים האחרונות יש לי תחושה שעולם הדיגיטל נכנס לטנטרום של הנעה לפעולה. ראו למשל את התמונה המצורפת: נכנסתי לאתר מסוים דרך חיפוש בגוגל, ואיך שהאתר

סיפורי אפיון

אפיון אתר לפרסונת "היזם"

זוכרים שאני אוהבת לחלק את הלקוחות שלי לפי פרסונות? אז תום ווגנר הוא לקוח מסוג ״היזם״. ״היזם״ (או בשמה המלא ״היזם הדיגיטלי״) זו פרסונה חדשה